Orhan, Osman ZekayiAcarlı, Alper2025-03-262025-03-262019https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=aEzj_IdWAsjiSAfK3qwrBjqWU5TdBRTaElgmYP94hmJEkwyOhjjsM79AHp0M2CKFhttps://hdl.handle.net/20.500.14704/225Enstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim DalıBu çalışmanın amacı, yeni açılacak olan işletmelerin ya da halen piyasada faaliyetlerini sürdürmekte olan işletmelerin dijital platformlara yatırım yapması sonucunda bir marka haline gelmesi ve satış potansiyellerinin arttırılmasına yönelik yapılan bir araştırmadır.The aim of this study is to investigate the potential of new companies andcompanies that are still in the market to become a brand as a result of their investments in digital platforms and to increase their sales potential.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilim ve TeknolojiScience and TechnologyReklamcılıkYeni açılacak veya var olan işletmelerin dijital platformlara yatırım yaparak markalaşması ve satış potansiyellerini artırmasıBranding of new and existing businesses by investing in digital platforms and increasing their sales potentialMaster Thesis1271603951